Nerver...

Idag ringde Elin som jag lärde känna på Wendelsberg.. Den fina tjejen ni vet.
Jag hörde direkt på hennes röst vad som hänt.... hon hade fått brev och kommit in på skolan....
Mitt hjärta slog i 120... Foten följde mig hem på lunchen för att se vad det stod i mitt brev..
Påväg hem slog hjärtat och jag hade ont i magen.. kommer innanför dörren OCH... inget brev..... :(

Jaha... typiskt... nu måste jag vara nervös en dag till.. :(

VILL VERKLIGEN KOMMA IN!

Idag har jag jobbat 4h övertid. Mellan 9.30 till 21.15.
OCH blivit inspelad hela dagen... de spelar in samtalen och filmar skärmen... kul.
Imorgon ska de avlyssna mig igen och jag jobbar en timmes övertid.
Slutar 18.15 sen blir det direkt hem för att fixa mig sen till Kalle på förfest innan onsdagsklubben :) Inte dumt.

Nu ska jag snart sova. Och nerva inför morgondagens besked......... :/

// Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0