Valborgshelg!

Ännu en händelserik helg :)
I lördags var det ju valborg och vi var ett gäng som hade tänkt grilla i folkparken.... tills det började ösregna....
Så då blev det lite mekande fram och tillbaka med vart vi egentligen skulle vara. Tillsist fick vi alla komma till Jennies vän Thea och hennes kille som bor över munken. Bra :)
(Vissa bilder har jag snott av Tove. Vissa är från min Iphone.)

Först var vi en stund hos mig och där hittade Aida min gitarr och blev överlycklig :P

Jag fick en chock när jag såg Tove dricka alkoholhaltiga drycker! :O




Åh vad Jennie ser ut att trivas i Luddes famn :P


Vi skulle ju grilla meeeen det blev en sallad från Napoli istället :P


Vi körde det här stöt-spelet och alla sa attd et gjorde så ont så jag tryckte på knappen bara för att känna.
Det var inte så behaglig känsla :P


Jag våldsmyste lite med Liza. Man måste ju passa på när hon är med! haha

Där käkade vi och sen drog vi till folkparken för att se på majbrasan.
När vi står och ser majbrasan så säger jag till Ludde:
"Tänk om det var som när man var lite och kunde sitta på nåns axlar för att se bättre"
3 sekunder efteråt satt jag på Luddes axlar... haha Så himla skön kille.
Där satt jag ett ganska bra tag och såg jättebra! :)




Sen drog vi bort till de andra (vi hade tappat bort varandra lite) De satt vid en grillplats och kollade raketer.
Väl där borta så började Ludde och David stå på händerna och greja.
Sen ville Ludde springa genom majbrasan..... alltså... VILD KILLE!
Vilken han sen gjorde. Iofs. sprang han på sidan av brasan, inte rätt igenom, men han sprang där det brann.
Jag försökte hålla fast honom lite och han frågade om jag seriöst trodde på att jag skulle kunna hålla fast honom.. Det insåg jag ju ganska snabbt att jag inte skulle kunna :P
Efter majelden drog jag, Tove, Elin, Skalis och David först hem till mig och sen vidare till en fest hos Frigge.
De andra drog till puls.
Jag hade en trevlig och rolig kväll! Kom hem vid ca 4 på morgonen :P

Killarna står på händer. :P

 

Sjukt snögga tjejer på toan på festen :P


Igår, söndag, så hade jag bestämt mig för att dra till tatueringsmässan eftersom jag aldrig varit där. Jag lyckades dra med mig, Tove, Skalis och Filip. Vi skulle vara fler från början men de flesta var bakis. haha
När vi stod i spårvagnen ser vi en tjej utanför som dansar hel-villt.
Då säger Filip: Alltså den där tjejen måste ha nån slags sifferkombination.
Jag: Ehm... menar du bokstavskombination?
Filip: Jag är bakis......

Hahahaha

När vi åkte dit så hade jag i tankarna att kanske pierca mig i örat någonstans. Kände att det var dags för nåt nytt. Meeeeen impulsiv som man är så blev det visst en ny tatuering......
Haha jag har kommit på att alla mina piercinga och mina tatueringar har bara varit impuls grejer! :P
Förutom läppen som jag planerade länge då.

Jag ville ha något på handleden. Har funderat innan på tro, hopp och kärlek. Sen när jag var där kom jag på att det skulle vara snyggt med en stor röd ros, men tatueraren sa att det skulle bli grötigt med en ros där.
Sen började jag fundera på en fredsduva. Han visade en duva som han ritat men jag tyckte inte riktigt om den så jag googlade på "Dove" och fick upp en som jag tyckte om :)
Han ritade en egen version av den och jag tyckte att den var fin :)
Sen var det ju det där med priset... För en ros ville han ha 2000 kr så jag frågade vad han ville ha för en duva.
1000 ville han ha. Jag tyckte att det var rätt dyrt så jag sa "Jag har 700 ute" Då sa han att det var okej.
Haha jag prutade 300kr på min tatuering :P


Bilden från google.




Jag är supermeganöjd med den! :D Blir glad varje gång jag ser den! :D

Efter mässan drog vi först jag käkade på Gu-va-gott sen drog vi till max och köpte lyxshake :P
Jag och Foten drog sedan hem till mig för att se Black Swan. Hon tyckte att den var så psykläskig att hon sov här :P haha Naaw.






"Alltså Ronja... sitter du rakt på din toalett?"
"Eh.. ja... hur sitter du?"

Hahaha så söt :D

Långt och givande inlägg :D

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0