Is it cruel or kind not to speak my mind

.......and to lie to you rather than hurt you?

Alltså idag jobbar jag 14.45 till 21.15. Det passar ju inte alls med mitt schema.. :/ Skulle verkligen vilja sluta tidigare så jag hinner saker ikväll. Bussen går ju 7.55 imorgon.
Vill kolla över det sista och se så jag har med allt.
Får se om jag kan få avdrag idag. Jobbar ju bara 6h men ändå.

Igår kväll var jag och Erika på Hugo och lyssnade på Simon som spelade. Eller Sajmon som hans artistnamn är.
Påvägen hem så fick jag jätteont i bröstet. Sådär när det hugger till vid hjärtat ni vet. Så man knappt kan andas.
Det höll i sig jättelänge. När jag skulle sova så kunde jag inte ligga på den sidan för det gjorde så fruktansvärt ont. Kul. Det gör fortfarande lite ont idag :/ Kan de inte bara släppa?!
Pratade med mamma i tele när det högg till. Hon trodde att det var för att jag var orolig för resan. 


Igår efter jobbet var jag och Jennie och växlade pengar på Forex. Erika kom också och höll oss sällskap :)
Sen gick vi till H&M och jag köpte en ny bikini med bananer! :D Kolla vad FIN!



Go bananas!

Köpte även en tröja som jag kollat på jättelänge! Men innan tyckte jag att den var lite dyr. Så jag var glad som ett barn när jag hittade den på REAN! :)



Who you gonna call?! GHOSTBUSTERS!

// Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0