En sån dära text.

Tjenis!

Idag... har jag mått sådär... Hade feber i förmiddags så jag gick inte till jobbet. Jag mår lite bättre nu.
Jag har ju varit småförkyld ett tag nu och idag har jag inte vart så förkyld men fick feber ändå :S Skumt det där.
Det var som när jag bodde i blekinge. Jag var inte förkyld eller nåt men vaknade en morgon och hade nästan 40 grader i feber... kunde knappt stå på benen :S Kroppen är ett mysterium ibland.

Jag har iaf. haft tid att öva på mina låtar och mina scener idag :) Det är en poitiv grej.
Fösra scenen sitter snart som en smäckiii!
Det känns jättebra!

Jag tog mig faktiskt till ica och handlade idag med.
De hade nån "vi har byggt om och nu är det fint så vi säljer billiga grejer"-dag.
Så de sålde marabou 180g (en stor) chokladkaka för 10kr styck. Då passade jag på att köpa den nya som heter
Caribbean med banan och kokos. Den var jättegod! :)


^ Mumma!

Jag borde inte sitta här och göra ett inlägg.. Men man måste ju uppdatera ibland.
Så nu ska jag gå och fortsätta öva på min scen. Den här dagen har gått så himla snabbt! :S

Pöss och snusk till den som behöver.

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0