Hejsantjenistjabba!

Hejsantjenistjabba igen! :D

Nu niii.... blir det ett relativt långt inlägg igen.
"Oj så skoj!" Tänker ni!
Och det ska det bli också!

I onsdags var det "Suit up!" på Hugo. Det var roligt. Då fick man klä upp sig lite och jag hade högklackat!
(Nästan ofattbart, jag vet)
Min bror var också där och hade klätt upp sig. Men han var mer "the creep" inriktad. haha
Erika och jag var väldigt fina. :)


Såhär såg jag ut i onsdags till Suit up :)

I torsdags efter jobbet gick jag och Erika till Red studio och blev fotade till sent på natten. Det var jätteroligt!
Längesen jag blev fotad nu.
Här är en gammal bild tagen av Johan Schultzén.



I fredags var det mycket om och men innan jag och Gabbe bestämde att vi skulle bowla. Så jag, Erika, Gabbe och Gabbes kompis, Anders drog och bowlade på Hugo. Efter det åkte jag hem och sov. Var så himla trött!

På lördagen hade jag satt klockan på 10 men vaknade inte förrns 12.30 så jag antar att jag behövde sova.
Drog en vända på stan med Erika för att sen bege oss hem till mig.
Här käkade vi, drack vin och lyssnade på pepp musik. Erika var dock inte så pepp så jag försökte på olika sätt att peppa upp henne. Ge henne mer vin, spela svängiga låtar och hoppa på henne. Inget verkade riktigt fungera. :/
Runt 20 kom Robin hit för att hänga och lämna tillbaka den t-shirt han lånade av mig på min födelsedagsfest då han lyckades få en fläck på sin.
Vi lyckades nog peppa upp Erika en del tillsammans iaf. :)
Runt 21 drog vi på födelsedagsfest hos en tjej som heter Mikaela.
Där var det folk jag aldrig sett förut men det är alltid trevligt att träffa nya människor.
Jag däremot var tydligen inte ett nytt ansikte för dem. En tjej kom fram till mig och sa
"Heeeej! Jag ser dig ÖVERALLT! På Hugo, på Puls, på stan, med mina vänner (hon räknade upp alla vänner som vi hade gemensamt) Men jag vet inte vad du heter!"
Haha hon var gullig :)
Vi drog från festen runt 22-23 eftersom vi trodde att det skulle vara megabajslång kö till nya stället BonBon.
När vi kom dit var det inte en käft där.... haha Vi blev så himla förvånade! "Vart är alla?! Vart är 200-pers kön?"
Så vi tog stämpel och drog vidare till studion och hängde med fotograferna i nån timme :)
Det var dragig på BonBon. Inte så mycket folk som jag trodde att det skulle vara men jag hade kul :)
Efter BonBon drog jag och Jennie till McDonalds. Vi hamnade på en efterfest eller vad man ska kalla det.
Kom hem kl.10 på morgonen :P haha
Sov till 17 på söndagen.


Kom an!


Jag och Jocke :) (fotograf)


Erika, jag och Jennie


Vet inte vad jag gör här :P


Jag och Dennis :) (fotograf)


Jennie, Dennis och jag :)

Bilderna är från http://www.nkpgbynight.se/

På söndagskvällen fotades vi igen. :)

Idag har jag faktiskt slutat i riktigt vettig tid på jobbet! :D Slutade 17.45. Inte dumt alls!
Hemma har jag bara tagit det lugnt. Kollat på 2 filmer.
Tangled (Disneys nya om Rapunzel) och Sanctum.
Bra filmer båda två. Har blivit lite blödig på sistone. Satt och grät till Sanctum. (.....Och liite till Tangled..... haha)

//Ronja



Kommentarer
Postat av: Johan

Du borde suit up oftare, det passar =)

Ska bli kul att se när nya bilderna kommer ut ;)

Take care!

2011-03-22 @ 02:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0