Someday

Tjenis! Ligger fortfarande i sängen. Det gjorde jag hela dagen igår med.
SLAPP SÖNDAG!
Kollade på filmerna, eat pray love, the kids are all right och Pretty woman som gick på 5an igår.

Efter jag hade sett, eat pray love, så blev jag megasugen på att resa!
Jag satt och funderade på vart jag vill resa när jag väl samlat ihop pengar till min långa resa.
Jag tänkte att man kan börja med Thailand för att sedan resa vidare till Malaysia, Indonesien, Bali och kanske även till Australien. Och ja, jag tänker vara borta länge! :)
Funderar på om man ska åka själv eller med nån vän.
Jag kan inte komma på nån vän jag skulle vilja åka med. Som jag tror det skulle funka att åka med.
Men vi får väl se :)
Först och främst måste jag samla ihop ett ex antal tusen.
Lär ta tid om jag inte får ett jobb med högre lön!

I lördags jobbade jag som sagt. Efter jobbet åkte vi till Rusta och jag fick min dörrmatta som jag velat ha hela vintern :P Eller jag köpte faktiskt två. En effektiv men lite fulare att ha utanför dörren och en snygg men mindre effektiv innanför.
Efter Rusta blev det Max och sen hem för att fixa sig.
Jag gjorde en vågad grej i lördags och testade mittbena! Jag har inte haft mittbena på måånga år! :O
Men jag tyckte att det funkade. Fick många komplimanger för mitt hår under kvällen :)

Jennie hade sagt att vi skulle vara hos Veronika vid 19 men de som känner Jennie vet att det var ett lite för optimistiskt tänkande av henne. Vi kom till Veronika runt 21. Det var trevligt där :) Käkade lite och pratade.
Sen vid ca 22.30 gav vi oss iväg till Morres födelsedagsfest som det inte alls var meningen att vi skulle komma så sent till! När vi kom dit så skulle alla gå till Puls.. ja... Så det var ju inte så roligt men jag gick med ner till Puls och det var mer roligt :)
Gillar verkligen de killarna.
Jennie gick hem för att plugga. Så det var duktigt av henne! :)

Jag hade roligt på Puls. Väldigt mycket folk dock.
Nähä.... jag borde kanske ta mig upp ur sängen :P
Äta frukost och greja.


Såhär såg jag ut i lördags.
Plus röda naglar, rött läppstift och kavaj.





Det var INTE jag som jagade kameran!
Det var den som jagade mig!

// Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0