G R E J E R

Sitter på jobbet och peppar pepparn.
Igår var jag megatrött efter att ha sovit ca 4 oroliga timmar på en luftmadrass som inte höll tätt.
Som tur var så har jag en Skalis på jobbet som gav mig en powerking :)

I torsdags var jag då alltså i Linköping och träffade Sara, Alex och Daniel. 
Vi satt och umgicks hos Alex sen gick vi till Platå. (Förlåt Joel att jag inte hörde av mig ;P)
Det var iaf. trevligt :) Men som sagt så sov jag på en luftmadrass som pyste och vaknade ca 3 gånger på natten av att jag låg på golvet. Skönt. Sen somnade jag väl vid en 4.30 och vaknade vid 9. Också skönt. Men jag hade ju iaf. sovplats :) Det är lite för kallt än så länge för att sova på parkbänk.

Igår jobbade jag till 19.30 (riktigt tidigt för en fredag ju!)
Sen drog jag hem och kollade film. Hade tänkt att sova tidigt men jag fick oväntat besök som gjorde att jag somnade vid en 2 :P Men äsch. Man är ju bara ung en gång.

Började jobbet 10 idag. Det ringer nästan ingen. Efter jobbet ska jag, Skalis och hans tjej dra till Rusta.
Sen blir det hem och fixa sig snabbt för att sedan dra på hej då-fest för Veronika som ska flytta till Lund.
Efter den festen drar jag till Morres födelsedagsfest. Full rulle. :)

Imorgon blir det luuugnt.

Jag försöker spara pengar för att resa utomlands. Det går ju inte alls bra.
För lite lön och för mycket utgifter för att kunna spara mycket pengar.
Får väl börja sälja mig själv... eller göra som i snabba cash. :P

Nää så pass illa ska det väl inte bli.

// Ronja


Såhär såg det ut för mig på morgonen igår.
Fick en härlig hundandedräkts doftande puss av hunden Diesel :P
 

Kolla vad långt hår jag börjar få :D
Har ju väntat på att det ska bli långt i 2 år nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0