Tradidaaaj!

Imorgon är jag ledig! Wiho! :)
Så ikväll ska jag bara ta det lugnt och se på "kvinnors hemliga liv"
Ikväll handlar det om (hämtat från tv.nu):

Skäggiga damen, enbenta Jackie, tigerkvinnan och hummerflickan har byggt en karriär på sina annorlunda utseenden. De får stå ut med stirrande blickar, mobbning och folk har hela tiden åsikter om deras yrkesval. Men de är stolta över det de gör och älskar sitt liv med en resande cirkus. De kallar själva sitt uppträdande för en freakshow.

Så himla spännande! Jag älskar dokumetärer!
Outsiders var verkligen ett favoritprogram när det gick!

Jag har sån träningsvärk! Kände mig som en pensionär på jobbet. Kunde knappt gå. haha
Igår var jag och tränade på gymmet med maskinerna och idag körde jag ett spinningpass.
Så imorgon lär det vara ännu skönare :P
// Ronja

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0