Spännande! :)

På söndag.... på söndag kommer jag stå där.
Det känns bra.
Jag känner och tänker såhär,
"Bättre att ta chansen nu och se hur långt man kommer än att ångra att man aldrig sökte."
Ca klocka 01 kommer vi ställa oss i kön i Linköping.
Det kommer vara så SJUKT mycket folk!
Jag ska försöka hålla mig uppe länge på fredagsnatten/lördagsmorgonen så jag kan sova på dagen på lördagen eftersom ja behöver vara pigg på söndagen sen.
Jag är lite nervös.
Mest kanske för att jag inte valt låt än :P
Men jag ska komma på en bra. Tror bara jag låser mig nu.
Jag behöver ha med mig.
  • Vänner
  • Brassestol
  • Sovsäck
  • Mat
  • Paraply
  • Varma kläder
  • Snygga kläder
  • Smink
  • Energidryck
  • Ett glatt humör.
    (Tyckte inte ni med att det var så  töntigt när det stod med i alla utflyktsbrev när man var liten. :P)


    Hoppas jag inte överplanerar det här... hoppas jag inte underlanerar det....

    // Ronja






    Ja..... om ni undara vad jag ska göra så.... jag ska söka till Idol....


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du sjunga för låt? :)

2011-04-02 @ 19:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0