Låt mig andas

Det var längesen sist det hände nu.
Men nu är det tillbaka igen. Och jag hatar det.

Jag kan inte andas normalt.
Det är som om jag inte får tillräckligt med syre.
Och det leder till att jag får ont i huvudet och blir trött.

Försöker ta djupa andetag men det hjälper inte.

Jag tror det har med stress att göra.

Vad jag kommer ihåg så har det inte hänt sen gymnasiet.
Eller jo.. men bara nån kväll men att det hängt i såhär länge har nog inte hänt sen gymnasiet.

Tror det har med jobbet att göra. Att jag jobbar sent hela tiden. Att jag aldrig hinner göra saker.

Försökte ta ledigt på fredag. Hade verkligen behövt det. Men fick inte ledigt så nu jobbar jag till 21.15 istället...

Jaja hur som helst.

Det händer grejer i mitt liv just nu.
Kanske saker jag väntar en stund med att skriva här dock :P
Men det är fint.
Vill jag hoppas och tro. :)
Längtar till fredag!

// Ronja





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0