Helg igen :)

Tjena!
I fredags tog jag tag i mig själv och gick ner på stan för att se om jag mot alla odds kunde byta mina hörlurar.
Det var ju nämligen så att en katt hade bitit av sladden på dem. Kul när man hunnit använda dem EN dag och de inte var gratis direkt.
Gick iaf. ner dit och inser när jag kommer in i butiken att det är han jag köpte dem av som står i en av kassorna.
"Neeeej! Hoppas jag INTE behöver komma till hans kassa!" Tänkte jag eftersom han tydligt och klart sagt till mig att man inte kunde byta hörlurarna i butiken utan behövde skicka dem till tillverkaren om det var fel på dem.
Men eftersom det är "lapp-ordning" i butiken så kom jag självklart till honom.
Jag går fram och tar upp hörlurarna och sladden.

- Ska det vara såhär?
- Nej.. vad har du gjort.
- Jag vet inte vad som hände. Jag hade dem i väskan och ja...
- Har du en sax i väskan?
- Nej...
- Har du kvitto?
(Ger kvittot och han går och hämtar ett par andra hörlurar. Jag tror ju att jag kommer få betala men....)
- Här, lycka till med de nya hörlurarna och ha inte sax i väskan!

Haha Wiiihooo! Jag blev så sjukt glad att jag fick ett par nya! :D :D :D
Hoppade omkring på jobbet och bara "Jag har nya hörlurar och det är fredag!" haha

 

Här är dem förresten :)



På kvällen på fredagen var jag i Linköping för att sedan återvända till norrköping vid 18 på lördagen.
Drog till Erika som hade födelsedagsfest runt 21 sen åkte jag, Renée och liza in till stan för att dra till trappan.
Där spelade Rebecca & Fiona på stora dansgolvet, Kitty Jutbring på lilla där nere och sen spelades det dubstep på lilla där uppe. Jag visste inte att jag tyckte om dubstep så mycket men det var asskön musik att dansa till :D

Vi dansade mest på lilla där uppe och stora.
Jag och Nina dansde loss till Rebecca och Fiona.
Och då menar jag verkligen dansade loss! Det var svinkul! :D Körde på som bare den!

Runt 2 skulle Nina och Bönan (Ninas vän) åka hem så jag började leta efter Renée och Liza. Skickade sms till dem och fick svaret: ”Vi har hämtat ut våra jackor och ska gå hem. Orken tog slut.)

Då inser jag att jag är själv på trappan... haha yes.
Gick och tittade lite efter Yvonne som kanske var kvar men jag hittade henne inte så jag gick ner till garderoben för att hämta jackan.
När jag stod och väntade på att få ta ut min jacka så om det fram en killa och sa:

- Var du en av de två tjejerna som bara röjde loss där uppe?
- Ja.. det var jag.
- Cred till dig! Man ska släppa loss när man dansar! Det var så härligt att se att ni gjorde det!

Det var roligt att höra! :D

Det var fantastiskt skönt att ha så nära hem! :)

// Ronja

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0