Det är varmt! :D (Och jag jobbar :( )

Jobba på en lördag när det är strålande sol ute är kanske inte vad jag kallar kul..
Men som tur har jag min Ascione här brevid mig (sitter på Elins plats så vi inte sitter jätte långt ifrån varandra)
Och så har vi köpt cola. En liten cola (0,5L) kostade 20kr och 2 stora (1,5L) kostade 40 för två... så nu sitter vi med två stora cola :P haha.

Slutar 16.15 idag. Då drar jag till Skärblacka för att fira Zääjkåååå som fyller idag :)
Grattis till henne! Min Pödding!
Här är en snygg bild på henne. 


Grattis och PÖSS GÖMMAN!

I onsdags var vi som sagt ute på Hugo och nu har bilderna därifrån kommit ut på nätet. Så här är dem med :)



:D Aaaw! Fina vänner! <3

 

// Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0