Fortsättningen av måndagen.

Trots att dagen började skit och jag var nere och ville spy på livet så var fortsättningen rätt bra ändå :)
Det var nog den högre makten som såg hur jag mådde och ville dra upp mig igen :)

Efter jobbet mötte jag Erika på stan. När vi kommer ut från spiralen så mötter vi Kalle, Chris, Filip och Kim :)
Mina fina killar! (Ja eller.. Kim har jag nog bara sagt hej till förut men han är nog med en fin kille! :P)
Vi gick allihoppa och satte oss på Fräcka (som numera heter Brödernas) och drog en fika.

Gabbe hörde också av sig och ville hitta på nåt. Så när vi fikat klart kom han och hans kompis, Daniel, dit och vi gick och käkade wook. Erika gick sedan till studion med Jocke och jag och grabbarna drog och spelade biljard.
Jag har inte spelat biljard sen jag var 15 tror jag... :P Meen jag tycker att det gick hyfsat bra ändå. Jag vann över Daniel två gånger! Sen att det var för att han var klantig och sköt ner den svarta 8an för tidigt behöver vi ju inte nämna... :P

Efter biljarden skulle de dra på bio.
Ville hänga med men jag kände att jag behöver gå och lägga mig en bra tid ikväll...
Ska inte nästan somna på jobbet som idag :P

Vänner. Det är fint. Man borde visa att man uppskattar dem oftare.

Ni tog mig upp ur ett mörkt hål idag bara genom att finnas där!
Och det är inte bara de som är nämnda här över utan även Zäjko och Jennie har varit extra fina idag.

<3



// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0