Nu

Igår var vi ute på Hugo. Det var en fin kväll med massa människor som jag känner ute.

Vaknade av en mardröm på morgonen och hörde tunga andetag.
Det tog ett tag innan jag förstod att det var min vän Kalle som sov på soffan som jag hörde.

Somnade om. När jag vaknade nästa gång så kände jag mig kär. Jag kom inte ihåg vad jag hade drömt och kunde inte komma på vem det isf. var som jag skulle vara kär i...
Men bestämde mig sen för att jag var kär i livet och i mina vänner.

Imorgon är det midsommar.
Den spenderas hos mamma och Micke utanför Mjölby. Bror och hans dam kommer också med.
Efter det åker jag nog till Norrköping och hänger med vännerna här. Är bjuden till Lkpg med men jag jobbar ju på lördagen.

Efter lördagen har jag semester! I 3 underbara veckor! Första veckan ska jag iofs. jobba på Peace and Love men vad gör det? Jag kommer ha typ 30 vänner där så :)

Hoppas att det inte regnar.

Lyssnar på Melissa Horn. <3

// Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0