Midsommar 2011 :)

Midsommarafton spenderades först ute hos Mamma och Micke utanför Mjölby.
Sedan hos Jennie med mysigt häng och film. (Jobba dagen efter.. tjoho)

 

Såhär såg jag ut denna midsommar.

 

Fick träffa min bäbis som jag inte träffat på jättelänge! :D Dexter <3

 

Söten!

 

Mamma hade vita smultron. Alltså de var även vita när de var mogna. Töfft tyckte jag och åt.

 

Mamma och Kakan :)

 

Reyan försöker göra sig stor och läskig.

 

Jag hittade den här väldigt intressanta puppan med en larv i!

 

Jag ser naken ut.. var jag det? ;)

 

Karo hade pyntat sig med grenar såhär till midsommar!

 

Mat!

 

Vi fick besök av en liten krabat när vi satt och åt. :)

 

// Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0