Lovely

I fredags var jag, Sophie och Jennie och åt på Pappa Grappa. Väldigt god pizza! Väldigt värt!
Jag fick till och med snickra ihop min egna pizza och vestämma vad som skulle vara på :)
Mysigt :) Vi satt kvar ett bra tag. Tills efter de stängde. Sen blev vi nästan utslängda :P

 

Idag gick jag och Sophie på stan. Sen ville hon att vi skulle fika på ett chokladfik som heter Jolla.
Det var jättegott! Varsinn varm choklad och varsinn mousse blev det. Hon tog hallon/panacotta och jag tog mango/passion/choklad.
Sophie sa att samma ämnen som utsöndras när man har sex utsöndras när man äter riktig choklad......

 

Ikväll har jag varit på förfest hos Kalle sen skulle jag och Jennie till Hugo. Vi skulle stå på en lista meen det hade blivit nån miss så vi stod inte på den. Det fick bli Puls istället och jag står fast vid att jag inte vill gå dit. Jag har tråkigt där! Men jag fick ju iaf. vara med Jennie och det är ju alltid ett plus. Så nu sitter jag här. Klockan halv 6 på morgonen och skriver på bloggen :P
Tur att det är söndag imorgon :)

// Ronja


Kommentarer
Postat av: Sophie

Endorfiner! Sex och choklad utsöndrar endorfiner, kroppens egna glädjehormon! :D



http://www.skrattnet.se/kategorier/skamt.php?cat=7&sub=23&id=203

2011-08-01 @ 00:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0