Fredag igen! :D

Igår blev jag klar med filmerna och skickade iväg dem! Tjoho!
Nu är det bara att hålla tummarna för att jag kommer in! :)

Efetr jag var klar med filmerna gick jag till knäppingsborg och såg lite på Billie the vision and the dancers. Efter det blev det Veronica Maggio.
Det var ju inte lätt att se nåt på Veronica Maggio eftersom det var stört mycket folk men jag hörde ju iaf. :P
Fast jag fick ju lite av en privatshow igår efter jobbet när jag satte mig och kollade när de soundcheckade :D
Fick inte höra en hel låt och såg mest hennes rygg men ändå!

Efter Maggio drog vi till Världens bar.
Det var jättevarmt där inne och massa folk. Jag var rätt trött med men det var trevligt :)
Blev inget jättepartajande för mig eftersom jag började 7.45 idag.
Kom väl i säng runt 1 och när jag ligger där så lyser hela rummet upp och följs av ett DUNDER!
Åska. Jag är inte rädd för åska men det är svårt att sova när det låter så mycket.
Sov nog rätt oroligt inatt.

Idag efter jobbet ska Sophie komma till mig sen ska vi dra ut till Filips stuga och hänga där idag och imorgon stora delar av gänget. (Haha... jag har ett "gäng" :P)
Vi blir nog runt 10-15 stycken där ute. Typiskt att det ska vara sånt skitväder :(
Men vi kan nog ha trevligt ändå :)
Tar med ett sällskapsspel och en flaska vin så blir det tipptopp :P

Jag känner mig halvseg idag. Dels för lite sömn och så får jag ont i huvudet av sånt här väder :(

Lunch om 35 min. Är svinhungrig.
Kom igen tiden! Lite snabbare då!

Nähä.. dags för ett samtal.

// Ronja


En bild från soundchecken! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0