Mer bilder från semestern

Här kommer bilderna jag var för trött för att ladda upp igår :)




HEMMA HOS MOR OCH MICKE




Myste med min baby hemma hos mamma och Micke.
(Sjukt snygg morgonfrilla! :P)


Gosa!


Salmiak ville också mysa :)




Jag och Smirre är inte alltid bästisar men ibland funkar vi ihop.


MUNKEN IN THE PARK




Cool Calle i min glajjer :P


Jag och snygga systrarna Lindholm.


Jag är tuff och hård.


SKÅL! (pretentiöst med kaffe dock :P)


Bångstyriga Erika.


Klädseln denna kväll.


Myshög på festen. Calle speciellt ser ut att trivas :P


Träffade Gabbe på Munken.
Han blev en cool-cat i Jennies glajjer och keps :P


Lite mer normal bild på oss. Bättre? Det kan diskuteras :P


Också en cool-cat!

Sov gott igen då! Upp och jobba 08.15 imorgon.

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0