Semester.

Eftersom jag har haft semester i 3 veckor, (börjar igen imorgon.... :/ )
Så har uppdateringen varit... rent ut sagt kass.

Så nu kommer lite uppdatering. Inte allt på en gång för jag tror inte ni har tid/ork att läsa ett så långt inlägg :P

Igår var jag på Skara sommarland :D Det var väldigt kul! Men deras nya åkattraktion (tranan) var stängd pga. reparation... inte lika kul..
Men, men. Vi åkte andra karuseller istället, spelade lite (Nina vann till sin stora förtjusning choklad på ett lyckohjul), såg en show och såklart.. var i vattenlandet!

Det var kul även om jag slog mig en del och råkade tappa bikinitrosorna... :P H
aha okej SÅ hemskt var det inte. Jag åkte "mattan" där man ligger på mage på en matta och åker ner för en vattenrutschkana (<--- haha fult ord :P)
och när jag slog i vattenytan så slog jag i käken och bröstet jättehårt :( Var helt röd!
När jag kommig ner från vattenrutschkanan så hamnar jag liggandes på rygg och hör ett "wöööhw" och känner att "jaha... trosorna sitter ju inte riktigt där de ska...."
Snabbt som attan drar jag upp dem! Men de hade som sagt inte åkt ner helt och jag tror inte att så många såg.
Jag bjuder på den :P


Här är den.. Stripparen :P

Tänkte lägga ut lite bilder från min andra semestervecka här med.


Vi var på Smultronstället förra onsdagen! Inte alls dumt!


Här är jag och Sophie med våra glassar :)


Jennie köpte ingen "finglass" men verkade nöjd ändå :P


Åkte hem till mamma och Micke och hittade den här lilla kraken i deras bukett med blommor.


TJENA!


Nähä.. jag hade lagt ut fler bilder och skrivit mer om jag inte var så förbenat trött! Får ta det imorgon istället :)
Sov gott och PÖSS!

// Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0