Peace and love 2011

Jag vet att jag varit lite frånvarande här på bloggen. Men så blir det när man har semester :)
Första veckan var jag på Peace and love! Jag jobbade med safety på scenen cozmoz.
Det var superkul och jag lärde mig massa saker och träffade massa nya människor :)
Såg bra artister såklart med.
Band jag såg:

Kings Of Leon
Volbeat
Veronica Maggio
30 seconds to mars
Teddybears
The strokes
Journey
Miss Li
Those dancing days
The baboon show
Håkan Hellström


Sen upptäckte jag att jag ju jobbade med Hjalle från Hjalle och Heavy så honom stod jag och snackade med lite. Fick en kram och fiskade även in en autograf till Jennie som älskar dem. :) (okej jag fick med en)

När jag satt i gaten och kollade så obehöriga inte kom in bakom scenen så, helt oväntat, går Petter förbi!
Eh... jaha... Petter går förbi mig sådär en 5ggr 1,5m ifrån. haha
Han har gjort en låt med gruppen Mohammed Ali som spelade på våran scen :)
Så honom pratade jag med lite och fick en kram. Inte så dumt. :P

Här är lite bilder från P&L

Jennie, Anna och Linn vilar lite.

 

Min WTF utfit. (Witness the fitness som vårat camp hette)

 

WALLA WALLA PEPP ÅT ALLA

 

Jobb t-shirten :)

 

Jacob och Richard som jag känner sen innan jobbade jag med. Här är även Kajsa som är en ny vän :)

 

 

Calle med sin hatt och Foten med sin onepiece :P

 

Inte ett dugg kallt i vattnet.......

 

Haha en kille som satt brevid mig på Veronica Maggio spelningen.

Det känns så festival på nåt sätt :P

 

En kille ställde sig precis framför mig på en spelning...

För det fick han still i nacken OCH en lång Torbjörn framför sig! :D

 

Haha den här killen stod vi brevid på 30 seconds to mars spelningen.
Sen säger sångaren att folk ska sitta på varandras axlar.
"Kom, sitt på mina axlar!" Säger killen.
haha och ja.. jag är ju inte den som är den så jag fick sitta på hans axlar under en låt :P

 

Sjukt lik Dr. House ju!

 

Han hade blåsor på fötterna berättade han :P

 

Jag och Jacob i funkishänget.

 

SNÖGG RICHARD!

 

Jennie med Promoe autograf!

 

Fina killar ju!

På sidorna står Marcus och Jens som var våra ledare under veckan.
I mitten står Kip som var stage manager på våran scen.
<3

 

Sista kvällen var det våran tur att festa lite :)

Saknar alla :(

 

// Ronja

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0