Superlonelygirl_88

Haha Anders (Även kallac Ssssccchhh) på är en riktig pärla!
Inte nog med att han fyller år idag, (GRATTIS TILL DIG SSSCCHH!!) han ger MIG en present.

Jag skrev till honom på jobb-msn att jag kände mig som superlonelygirl_88 borta i mitt hörn på jobbet (sitter helt själv eftersom Liza slutade vid 16.45)

Några minuter efteråt får jag texten:

Ok, följ min instruktion nu...
Logga in med epostadress:
Lösenord: (hemliizz)

Då har karln gått in och skapat ett hotmailkonto åt mig! hahaha Alltså det ska vaar han till att göra en sån sak! :P


Senare så får jag den här texten i msn rutan från Anders:

Therese (Hon sitter brevid Anders) : "Är det ingen som sitter mellan oss o Ronja?"
Jag: "Nej, hon är ju superlonelygirl."
Thererse: "Det är som ett ingenmansland mellan oss, bara massa sorg och död. "

Haha tur vi inte är överdramatiska på jobbet. Och tur att vi har kul fast vi sitter på varsinna sidor av arbetsplatsen.

// Ronja

PS. Mitt första mail var från min kompis Jenny som skickade texten på låten "Mr. Lonely" .DS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0