Låt det va som i en film

Jag har Veronica Maggios låt "Snälla bli min igen" i huvudet.

Igår när jag kom hem från jobbet var jag väldigt effektiv och spelade in 2 av 3 filmer till ansökan till skolan :) Sen rensade jag massa i garderoben. Vissa plagg var verkligen
"Jaha... har du gömt dig här i flera år.. varför det? Och när använde jag dig senast?"
Men det känns skönt att rensa ut lite :)

Idag har jag inte varit lika effektiv. Drog en vända på stan med Jennie efter jobbet. När jag kom hem så åt jag och grejade här vid datorn. Sen läste jag monolog men somnade efter ett tag! Bra!
Nu sitter jag här igen. Ska lära monolog snart igen. Och inte somna... är planen :P

Mina vänner är ute ikväll. Men det blir inget sånt för mig. Börjar 7.45 imorgon.
MEN imorgon spelar Billie the vision and the dancers i knäppingsborg och senare spelar Veronica Maggio!
Så det ska jag inte missa! :)

Nu blir det monologläsande igen.

// Ronja


Fotograf: Joakim Hasselgren
Redigering och modell: Ronja Johvallius
(jag)



Fotograf: Joakim Hasselgren
Redigering och modell: Ronja Johvallius
(jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0