Degerförs

Är i Degerfors nu i några dagar :) Hälsar på Elin som jag mötte på intagningen på Wendelsberg.
Mysigt!
Igår var vi och badade och idag har vi varit i Kristinehamn.
Elins syster Sofie visade mig runt i staden. Det tog kanske 2 min :P
Nu ska vi snart titta på film, dricka vinet "Lord Zinclair" och äta kex och ost. 
Självklart ska vi ha hatt på oss eftersom vi dricker Lord Zinclair! 

Imorgon ska vi ut och åka båt med Elins vän, Pehr. :) 
På kvällen ska jag se Elin spela i "En midsommarnattsdröm"! 
Bläir brae däh här! (På värmländska)

Hoppas ni har det bra ni med ute i sommar-Sverige!

// Ronja  

Ni förstår varför varför vi måste ha hatt va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0