Annars då?

Hey!
Gissa vad! Jag är sjuk igen!
Suveränt, fantastiskt, wunderbar!

Jag ska ta mig till vårdcentralen och ta prover. Nåt fel måste det ju vara :S
Har ju varit sjuk från och till sen i April. Kanske är nåt virus.

Idag var min far här i Peking. Han, jag och bror-Reyan var först och åt på Max sen åkte vi och lämnade av Reyan. Hälsade lite på Kakan med :) (Reyans hund Karo)
Sen åkte vi hem till mig.
På skoj sa jag till pappa:

J - "Kan inte du diska min disk? Jag är så sjuk :("
P  - "Hmm.. nae det vet jag inte... hur mycket disk har du egentligen? Men Ronja... hur längesen diskade du?"
J - "Men... jag har inte tid och nu är jag sjuk.."

Sen hör jag hur man börjar fylla upp vatten! :O Ojojoj!
Det är första gången pappa diskar åt mig :)
Han diskade allt och gjorde tillomed rent spisen! :D Vilken hjälte!
Jag bjöd på te och kakor.

Så nu behöver jag inte oroa mig mer över det. Skönt.

<3 Pappa <3

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0