Puss

Nu var det ett tag sen jag skrev igen.
Det är ju lite dåligt men nu skriver jag iaf. :)
Ikväll ska jag och brudarna till Den svenska björnstammen! Ska bli kul :)
Är ledig idag btw. Skulle jobbat helg men bytte så jag jobbar nästa helg.
För nu på lördag ska jag på födelsedagskryssning! Det är Nina som fyller 23 på söndag.
Det tråkiga är bara att jag är sjuk... igen... Så fantastiskt roligt det är.
Ska ringa vårdcentralen snart. Robin tjatar på mig :P Och jag har ju lovat så får väl ringa dåå.

Vad har hänt sen jag skrev sist? Jo jag har haft födelsedagsfest.
Min egna födelsedagsfest då alltså, inte överraskningsfesten jag tänker på.
Jag hade festen den 15e och den var riktigt lyckad! :) 15 pers lyckades vi klämma in på mina 34 kvm.
En del fick sitta på en kudde på golvet men vad gör det? Finns det hjärterum så.. ja ni vet resten.
Blev firad av familjen på söndagen sen. Lagom pigg. Var tvungen att ge mig upp och städa innan de kom med.

Igår var jag och kollade på fotboll hos Erik Bob. Det var spännande. :P Visste inte att Jocke var så hetlevrad. Haha. Slog i väggen, hoppade och hade sig.
Efter fotbollen såg jag och Erik på Resident evil. (Första) Jag har aldrig sett den. Min bror spelade spelen när jag var liten och då tyckte jag att det var jättespännande att titta på.
Filmen var väl sådär. Det märktes ju att den var från 2002. Inte så bra effekter.
Jag är ju lite mesig när det kommer till sånna filmer med så efter ett tag märkte jag hur jag satt och höll stenhårt om Eriks arm. Han bara tittade på mig och sa: Mes.
Haha Jag hatar skräckfilmer. Nu var det där ingen skräckfilm iofs.
Men det är ju för bövelen äckliga zombies som vill äta upp dem ju!
Efter filmen så trodde vi att det gick en spårvagn så jag slapp gå hem men när jag står och väntar på den så ser jag att det står "endast fredagar".... Så det var bara att börja gå.
Gick och pratade med mamma i telefonen med, utan vantar! Så höll på att frysa händerna av mig.
Nu ska jag banne mig inte hälsa på mer hos Erik på kvällarna så jag måste gå hem mitt i natten.
Möjligtvis i sommar, men då får han följa mig en bit.


Det är kallt i min lägenhet! Inte konstigt jag aldrig blir frisk. Mina element har fått spelet.

Nu ska jag käka lite frukost och duscha sen ska jag ner på stan och fika/äta lunch med bror Reyan. :)

Nu drar jag då... okej? Hej då rå.

;)

// Ronja




Foto taget av mig och på mig. Kan det bli bättre? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0