Söndagsjobb

Idag jobbar jag. Skulle ha jobbat förra helgen men eftersom jag var på kryssning då så bytte jag med en tjej som skulle ha jobbat idag.
Jag sitter HELT själv på hela min våning... haha.
Men det är rätt skönt ändå :) Tyst och lugnt. Sen ringer det inte så mycket folk nu heller.
De har väl annat för sig. Äta middag med familjen t.ex.

Slutar om en timme nu... Vad kan man hitta på när man är helt själv på jobbet.... :P

Tradidaj vad roligt det är här!

Ikväll ska vi dra ett gäng till Liza och Renée för häng, käk och film :) <3

Nu tänker jag ge upp att försöka komma på nåt spännande att skriva här för idag eftersom min dag just nu inte är så jäkla spännande.

Puss och hej! (Vegetarisk leverpastej? :S)

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0