Alla <3 dag

Alla hjärtans dag. Detta fenomen.
Överallt på facebook ser man statusuppdateringar som lyder: "Ha en underbar alla hjärtans dag"
Men mest läser man faktiskt saker i stil med: "Jag hatar alla hjärtans dag" , "Alla hjärtans dag är överskattat" eller "Jag har ingen att fira alla hjärtans dag med"
Herregud... tagga ner. Ta inte denna dag så seriöst. Eller gör det om ni vill. Om du har en flick/pojkvän och ni vill göra detta till en minnesvärd dag, KÖR! Gör´t bare! Men om man nu inte tycker om alla hjärtans dag... skit i den.

Personligen så kan jag inte säga att jag bryr mig så mycket. Kommer skicka några mms med hjärtan till familj och vänner (mest för att det är gratis att skicka idag om man har Telia med.)
Om jag hade haft pojkvän så kanske jag hade gjort nåt fint med honom men det hade jag ju kunnat göra vilken annan dag som helst med.

Mina storslagna planer för idag är att jobba... kanske ge nån vän en puss.

Kärlek ska finnas där jämt.
Sen om det finns en dag som är tillägnad kärleken är ju det fint men det betyder inte att vi får skita i de andra dagarna.

Så.. här, varsågod, ta lite kärlek av mig!

<3 <3 <3 <3 <3

Ge en vän en kram och säg nåt fint till någon. Värre behöver det inte vara.

Kärlek // Ronja




Kommentarer
Postat av: Hägg

Gillar ditt inlägg starkt.

Jag önskade lite random personer alla hjärtans dag vid spårvagnshållplatsen. Det kändes bra! !

KRAMAR! ha en trevlig alla hjärtans dag <3! :)

2011-02-14 @ 12:56:03
URL: http://haggsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0