Sista måndagen

Sista måndagen på jobbet avklarad. Gick som en dans.
En smått seg dans.
Hade två medlyssnare. Deras första dag. De förstod ju inte mycket av vad jag höll på med.
Killen var impad att jag kunde alla priser och allt i huvudet.
"Du sitter liksom och kollar på en skärm där ingenting av det där som du säger står... du bara kan det liksom.."
Jajamen.. jag sa att när de jobbat där i 1 år och 4 månader skulle de också rabbla priser och annat utantill.
Men kul att höra ändå :)

Sen ringde folk som galningar idag.. Vi stänger 20. Vid 20.15 var det fortfarande röda köer (många som ringer)
Det var nog första gången jag inte kunde koppla över en kund till supporten för att de hade stängt.
(2 kunder till och med)

Nu är jag hemma. Bland tusen kartonger.
Kanske överdrev lite då.. 7 kartonger och 4 sopsäckar ser jag från där jag sitter.

Nu är det inte långt kvar!

// Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0