On the run

Sjukt bra kväll igår!
Sista Djungelklubben på Trappan.
Massa kul folk och jag minglade runt och var lite överallt.
Då trivs jag bäst när det är så :)
Kändes som om det var lite av ett avslut i Norrköping. Sa själsligt hej då till vissa.
Man ska sluta när man är på topp.

Idag har jag sett filmen Blue Valentine och packat.
Plockar ur min garderob.
Lyssnar på lite Winnerbäck.
Bra film förresten! Men man blir lite rädd.
Finns det verkligen äkta kärlek?
Jag har ingen aning.
Tyvärr är jag lite kritisk till det där.
En gång var jag romantiker.
Nu ser jag inte alls att jag kommer hitta han med stor H. Ingen duger.. haha

Jag flyttar snart.
Kommer inte förstå att jag flyttat förrns jag sitter där på sängen i mitt rum i Värmland.

Konstigt att man kan känna sånt lyckorus av förändring.
Det är nog därför jag flyttar runt så mycket.
Hur kan folk bara nöja sig? Bo i samma stad hela sitt liv. Det där förstår jag inte. Jag skulle gå in i en depression.. Men det är ju jag.. Alla är olika. :P

Borde kanske äta nåt idag... Orkar ju inte laga nåt. Skit också.. :P

Fortsätta packa ska jag göra iaf.

// Ronja





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0