Soppli = snor på ryska

Jaaa nu var det dags igen.
Fram med nässpray, servetter och halstabletter.
Men får väl räkna med det efter att ha spenderat 10 timmar i Idol-kön.
Ska sova strax. Försöka sova bort min förkylning. Får se hur det går.
Idag slutade jag jobbet 18.15. Efter jobbet mötte jag Elin och Ida på stan. Vi tog en fika på fräcka fröken. Det var mysigt men jag kände mig sådär.... sjukt snygg och fräsch där jag satt med illröd och snorande näsa.
Jag är ju sån som tycker att man går undan på te.x toaletten när man snyter sig.
Jag uppskattar iaf. inte när nån fräser iväg världens busar mitt på ett café.
Men Elin tyckte att jag larvade mig. Men sen är ju hon från Skärblacka med ;)

Ikväll såg jag på America's got talent. Det var ett så sjukt coolt nummer med!
Hoppas de vann för jag skulle betala för att se en sån show! Helt klart.
Här är ett klipp med Fighting Gravity som de heter :)
(Det gick inte att få klippet här på min blogg så länkar istället så ni får upp det i ett annat fönster.)
Kolla på det. De är superbra! :)

http://www.youtube.com/watch?v=puLZe-IKbnY

Nu borde jag sova tror jag.

// Ronja



Kommentarer
Postat av: Nathalie Evefjord

Jätte kul Ronja att se dig i Idol!!!kram

2011-04-07 @ 11:15:18
URL: http://www.improveme.se/Natuche

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0