Grill i tjotahejti

Nu luktar jag grillrök. Jag och Jennie åkte till Linköping, buss ut till Berga och sen bil långt ut i tjotahejti!
DÄR satt några och grillade. Och DIT skulle visst vi. Mitt ute på landet. Vid en skog... haha
Först var det kallt och lite jobbigt att vara nykter bland folk som inte alls var så nyktra men sen satte vi oss vid elden och då blev det varmt och trevligt :) En kille som heter Fredrik som vi tydligen firade idag (fyllde 3 April) försökte verkligen att para ihop mig med nån kille. Ville VERKLIGEN vara min wingman. Gjorde typ "reklam" för varenda kille. haha. Och även om jag sa "Men... Fredrik.. jag vill inte ha nån av killarna som är här.." Så gick det INTE för sig.
"VÄLJ EN KILLE! Jag ser ju på dig att du vill!" hahaha
Men jag lyckades på nåt sätt smita undan hans försök till ihop parning.

När vi sen tröttnade på grillningen skulle vi ringa en taxi som skulle ta oss hem.
Lättare sagt än gjort....
"Eh... vi är i en skog... vid en grill..."
Första taxibolaget ville inte hjälpa oss. Men andra ville :)
Så tillslut hittade taxin oss :D

Så NU är jag hemma! I värmen! :D Och jag ska sova läänge imorgon! Och inte sätta väckarklockan! :D


Vet ni vad? Livet är så himla spännande!
Man vet aldrig vad som väntar! :)
Vilka människor man ska träffa och vad för upplevelser man kommer ha.
Jag försöker att se även de jobbiga sakerna som en del av livet.
Erfarenhet.
Acceptera att det är så. Vissa saker kan man faktiskt inte göra så mycket åt.

Jag är glad iaf. :)
Nu ska jag gå och sova. Imorgon väntar stan med Jennie (antagligen några fler med)
Sen grillning och häng med mysgäng i folkparken.
Avsluta kvällen med en fest blir det nog med :D

Puss och sådär // Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0