Imorgon är det fredag.

Snart är det helg igen! Veckorna går så fort!
Har gått och sjungit på "imorgon är det fredag" låten idag.
Fast jag är ju vegetarian så det blev fel i att jag ville ha kyckling... :S :P

Förra helgen var jag faktiskt hemma och tog det lugnt på fredagen, på lördagen skulle jag gå till Hugo med Liza och hennes syster Elin men Elin var sjuk och kunde inte gå ut så jag gick ut med Hanna-li och hennes kompisar istället.
Efter Hugo drog vi på efterfest. Kom hem runt 9-9.30 på söndagen haha.
Söndagen blev lugn. Jag och Liza gick på bio, jag tvättade lite. Annars hände inte mycket.
Den här helgen blir det ju självklart hugo igen. (Borde man känna att det börjar bli lite pinsamt? Nää va? :P)

Imorgon efter jobbet ska jag och Liza ut på stan.
Jag har ju varit utan mitt kort nu i nästan en vecka :O
Så nu måste jag ju använda det nya lite :P
Utan kort har jag förresten varit för att någon skimmat mitt kort! :O :(
MEN de lyckades inte ta ut nåt som tur var :)
Min bank ringde och sa att någon försökt ta ut pengar på mitt kort i Thailand.
Och där är ju inte jag så de spärrade kortet.

Ringde till Telia förut för att beställa en 3play. Kom till Skalis. Killen som sitter mitt emot mig på jobbet! Haha
Han behöver verkligen inte sälj eftersom han redan är uppe i så mycket men vad skulle jag göra? :P

Nu borde jag verkligen sova. Upp och jobba tidigt imorgon.
Har suttit och redigerat bilder för länge.

Här har ni en av dem.

//Ronja

jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0