Höst ju

Det är kallt ute. Det är liite mysigt för att man får använda stora tröjor och halsdukar men också jobbigt eftersom.. ja.. det är kallt, man fryser och det är ibland svårt att komma på vad man ska ha på sig.
(Kanske var ett problem i somras med iofs. :P)

Igår var jag i Linköping och tog en fika med ett skönt gäng på 7 pers. :)
Det är nice att sluta lite tidigare om dagarna så man hinner med saker efter jobbet.
Köpte en stor svart halsduk i Linköping igår. Kände att det behövdes om det nu ska gå och bli så jädrans kallt.

Idag var jag med Liza, Jennie och Erika på stan. Också fint :)
Efter stan övergav Liza oss för en sjuk Renée och vi andra gick hem till Jennie.

Ja just det!
Fick mina tröjor från threadless idag! :D
Förra gången jag skickade efter tog det över en månad men den här gången tror jag inte att det tog 2 veckor ens! :)

Bilder på det jag köpte :)

hoodie
tigrreee
roll
teee
Fanns ingen bättre bild på den här sista tyvärr :/

Blir sugen på att beställa fler men får nog lugna mig ett tag nu.

Jag luktar mat.
Det gör man nästan jämt när man varit hos Jennie.
Den här gången blev det morotsbiffar som stod och stekte i ca 4 timmar när vi var där.
Jennie är mästare på att laga mat sakta. Haha :)
Vi kollade på idol, åt gurka med dipp, stekte biffar och gick omkring halvnakna.
En killes dröm kanske?
Anledningen till att vi gick omkring halvnakna var för att jag färgade Erikas hår.
Hon ville inte ha färg på tröjan så hon tog av den och jag ville inte ha färg på byxorna så jag tog av dem. :)
Sen facerapade Jennie mig och berättade att jag gick omkring i bara trosor och en tight t-shirt... (Y) Haha Tack :P

Nu tror jag att jag ska sova snart.
Börjat tidigt 2 dagar i rad nu men imorgon börjar jag 12.30. Skönt med sovmorgon :)

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0