Rubrik?

Igår var det i princip bara massa politiska kommentarer på facebook. Jag tyckte om det!
Kändes som om alla var med och brydde sig :)
Även om folk tycker olika är det skönt att se att folk bryr sig och faktiskt tycker saker.
Satt och kollade på valvakan igår. Kändes sjukt vuxet.

Shit.. jag har blivit förkyld.. IGEN! När ska det sluta? Vaknade igår och började nysa och hosta. Himla skoj.
Känns som jag inte varit frisk på månader :(

I fredags var jag och firade Anna i Linköping med Jennie. Det var roligt att få vara med systrarna, Annas kompisar och att gå ut i Linköping igen :)
Föredrar Norrköping före Linköping men det är alltid kul med lite ombyte.

I lördags var vi på Hugo igen.

Tror inte att Hugo är så aktuellt på fredagar längre.
Förra fredagen var vi nämligen på Hugo och insåg väl ganska snart att vi var några av de äldsta på hela stället.
Man kände sig allmänt uttittad och 18 åringar raggade på mig :O
Jag slog tillomed till en kille som tog mig på röven.
Varför tror killar att det är okej att slå varje tjej som går förbi på rumpan? :S
Aja han fick sig en smäll iaf. får hoppas han bättrar sig :P

Senare när vi satt i en av sofforna på terrassen så börjar 2 killar brevid mig putta på mig och säga
"Öööö! ÖÖÖööö!" (De lät ungefär som grottmänniskor. Toppen!)
Jag försökte ignorera dem men eftersom de puttade på mig var det lite svårt :P
Till sist vände jag mig till dem.
"Öööh... Har du och jag varit i fjällen tillsammans?" Sa en av killarna.
"Funkar den där raggningsrepliken?"
"Eeeh... ja en gång faktiskt!"
Jag vände mig tillbaka till mina vänner men killarna gav sig inte.
"Öööh! Jag har fler! Har du träffat min vän Joel?"
Jag vände mig åter till honom och sa "Ni låter som grottmänniskor och jag är för gammal för er!"
Det visade sig att killen som var mest på just hade fyllt 18...
Då insåg jag att det var dags att ge upp fredags Hugo.

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0