Livet känns rätt gött ändå :)

Idag var jag på jobbet för första gången sen i måndags. Det var fortfarande lite febrigt och jobbigt för huvudet men det funkade ändå. Särskillt okej var det när chefen kom med en rullvagn fylld med chips, godis, saltapinnar, nötter och cider. Då kändes det mer okej att jobba :P
Dagen gick rätt fort ändå.
Efter jobbet gick jag och Liza till ica för att handla. Jag köpte havregryn för jag blev så himla sugen på havregrynsgröt igår... Hmm... Jag skyller på att jag varit sjuk hela veckan :P

När jag och Liza sen stod i vägkorsningen och pratade så var ett gäng killar på kanske 18-19 bast ute på en balkong på andra sidan gatan mot där vi stod.
Ett annat killgäng som tydligen skulle upp till dem gick förbi balkongen nedanför.
En kille uppe på balkongen ropar till dem nedanför: Kasta upp en ölis!
....En ölis.... Jag och Liza stod och skrattade åt det här uttrycket jag vet inte hur länge.
"Hej killis, är du villis att ge mig en ölis ikvällis?"
När vi hade stått där ett tag säger Liza: Eh.. Ronja, dem filmar oss.
Jag vänder mig om och ser att killarna på balkongen som tydligen var sjukt sugna på ölis också var sjukt sugna på tjejisar. De hade dragit fram en videokamera och var inte direkt diskreta med att filma oss.
Vi flyttade snabbt på oss och ställde oss där vi inte syntes.
Haha sjukt. Jag var sugen på att ropa att vi var för gamla för dem.

Ikväll ska jag kaanske träffa Hanna-li och dra en runda på Hugo. Om jag orkar. Annars tänker jag ta en lugn fredagkväll. Shit. Börjar bli vuxen.
Imorgon ska jag till Linköping och träffa Karro. Ska bli kul! Saknar att få vara själv med henne.
Sen blir det nog Hugo imorgon kväll... helt vuxen är jag inte än ;)

Mina grannar kollar på fotbollen på tv. Det hörs.
Jag tittar inte på fotbollen. Jag har heller ingen tv att se fotbollen på iofs. :P

Ja just det! Det är min namnsdag idag :)

Godisvagn
Vagnen vi fick idag :)

schlänger
Schlänger med en bild på mig och Karro från förrförra helgen innan Otten.

// Ronja

Kommentarer
Postat av: Ella

Haha ja du att det var rätt äckligt!! Blev så himla arg först eftersom tröjan var precis ny med. Men till sist tyckte jag synd om honom istället för att han hade så puckade "kompisar". Det var väl som sagt dom som var ansvariga för hans svensexa.

Ja det jättekul o mysigt att få komma iväg lite :)

Hoppas du blir frisk nu!!

2010-09-04 @ 10:04:28
URL: http://eeeeellaaaaa.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Tjoho! :) Med mig är det bra, hur är det med dig?

Japp kom till gjøvik i slutet av juni igen, niklas tog över efter jocke på pb här. Så nu har jag jobbat på en restaurang som heter egon och sen har jag även jobbat lite på pb. Fast vi åker hem 1okt :)

2010-09-06 @ 21:08:51
URL: http://levahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0