Imorgon är det fredag.... igen..

Imorgon är det fredag. Veckorna går sjukt fort.
Förra fredagen slutade jag 21.15. När jag satt på jobbet och väntade på att timmarna skulle gå så fick jag ett sms av Karro där hon undrade om jag ville med till Stockholm efter jobbet med henne, Ida, Elin och Hanna!
Jag hade inget annat för mig så efter jobbet åkte vi hem till mig och jag fick ca 15min på mig att byta om och bli klar.
Sen drog vi till Stockholm! :)  Spontantripp!
Väl i Stockholm visste vi ju inte riktigt vart vi skulle dock :P
Först var vi på ett ställe som heter sjätte tunnan. Det var mysigt men väldigt "sitta vid ett bord och dricka öl med vänner" vilket vi kanske hade kunnat göra i Norrköping lika gärna. Så vi tog tunnelbanan och hamnade på ett ställe som hette BLÅ. Det var ett dansställe men vi kände väl oss lite gamla där. :P
Vi kom hem runt 7 på morgonen till Norrköping.
Jag gillar spontantrippar :)

På lördagen sov jag länge och sen vid 6 åkte jag till Oxelösund för att se pappas och Janas nya lägenhet.
Det blev en lugn lördagkväll. Var nog behövligt efter helgen innan då vi var på trappan och ja... jag och Liza inte tog det så lugnt :P
Söndagen blev en mysig höstdag i Oxelösund :)

Nu i veckan är det Flimmer i stan. (Filmfestival) Än så länge har jag bara sett en film.
"Du kommer att möta en lång, mörk främlig" Men tydligen var vi som såg den igår de första i Sverige att se den!
Kändes häftigt. Den var bra!
Idag blev det ingen film. Hade tänkt se en vid 17 men tog en fika med Liza och Skaliz hemma hos Liza istället :)

Ligger i min säng och är skitseg. Kollar på nån halvbra film från 90-talet på tv.. åhå..

// Ronja


hamnen
hamn
båtar

Kommentarer
Postat av: Ella

Men oj! Vilket långt hår du har fått!! (betyder att vi inte setts på ett tag antar jag haha)

Hur kommer det sig att dom flyttat till Oxelösund?

Kram

2010-10-08 @ 10:58:32
URL: http://eeeeellaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0