Shopping :)

Ikväll blir det dans.
Dans-onsdagar.
Först danskurs vid 20 sen dans på Hugo vid 23.30.
Fram tills dess ska jag tvätta, sova och skriva blogginlägg. :)

Igår var jag och Liza i Skänninge. Vi skulle fixa prylar till Halloween.
Tanken var att vi skulle köpa "prylarna" på Ö&B för 95 riksdaler men det behövdes inte för vi fixade prylarna helt gratis! :)
Det var roligt att få komma iväg med Liza lite.
Förstår inte alls varför folk kallar oss Bill och Bull :P

I förrgår var jag på stan med Liza, Reneé, Skalis och Becka. Hade just fått lön så ja... det blev endel köpt :P

Frank
Jag kunde inte riktigt låta bli...
Han heter Frank :D

tröja
Mysig tröja :)

kär
<3
Behöver inte skriva mer än det.

puma
Köpte de här skorna som var på rea. Finaaa!

jacka
Köpte även denna jacka på HM.

Toppen då behöver jag inte handla mer den här månaden.......... eller? :P

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0