Helgen :)

Helgen har varit riktigt bra! :)
I fredags var jag på Hugo med Jennie, Erika, Anna, Janne, Robin och Mats. Helt sjuka killar. Helt underbara :)
Det var riktigt roligt att vara ett större gäng än bara vi tjejer :)

I lördags gick hela gänget från i fredags plus Liza, Renee och Linn ut till Hageby centrum. Världens centrum även kallat. De har ju börjat gå spårvagnar dit ut nu så det var mycket folk där. Och alldeles för mycket folk på spårvagnen så vi gick dit ut istället :) Det var väldigt mysigt :) Vi kollade lite i affärer sen satte vi oss och åt på Lindahls. Vi kom hem ca 19 och då var jag sjukt sugen på att träffa mer folk. Så jag började ragga fest.
Fick tag i 2 fester i stan så det blev en födelsedagsfest. Jag och Erika drog dit och det var väldigt roligt :)
Lite sjuka grejer som hände ibland dock. Hela kvällen var lite småsjuk men jag har ju inte så mycket emot sånt :P
Efter festen drog vi till Hugo såklart. Där var väldigt mycket folk för att vara 2 dagar innan löning.

I söndags gick jag till Karro som flyttade till stan! :D
Hängde där med Karro, Renee, Erika, Jennie och Liza. Käkade pizza och såg på Beck.
Mysigt! Borde hänga mer sådär. Inte bara gå ut på Hugo varje helg. haha

// Ronja

SCHNYGGA

Hela gänget på Hageby centrum :)

haha

Anna fick lite dåligt samvete efter att ha kladdat ner sin tallrik :P

blä

Men det här fick visst ingen dåligt samvete över. haha

mys

Mys med tjejerna!
Liza hade inte kommit då dock.

haha liza

Hahaha! Liza lånade Skalis skor idag på jobbet. SNYGGT.




Kommentarer
Postat av: Anna

haha men puss! framför allt är liza mycket snygg i mycket snygga skor.

2010-10-25 @ 19:34:46
Postat av: Liza

Hahahahahahahahaha jag dör av garv!

2010-10-25 @ 20:24:48
URL: http://superliza.blogg.se/
Postat av: jennie

kärlek

2010-10-26 @ 01:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0