Respekt

Nu ska ni få veta en sak om mig.

Jag har VÄLDIGT svårt för när man har bestämt något och det inte blir som man har bestämt.
Jag hatar när folk velar och inte kan bestämma sig för, om man ska ses, tid och plats.
Jag älskar att planera och veta vad jag ska gör med min dag.
Jag blir väldigt besviken när jag har bestämt något med någon och den personen sen inte hör av sig.

Det är ett garanterat sätt att få minuspoäng hos mig.

Det är väldigt respektlöst att bestämma med någon, låta den vänta och sedan inte höra av sig!

Detta hände ikväll... igen.
Just den här peronen har flera gånger bestämt saker med mig och sen inte hört av sig. När jag sedan hört av mig har personen i fråga inte svarat eller sagt att den bara ska bli klar med något och sedan träffa mig.
MEN sen hör personen inte av sig iaf.
Det slutar med att jag får sitta och vänta och bli mer och mer irreterad och besviken.
Jag hade ju faktiskt kunnat hitta på nåt annat.
Så det här var sista chansen.
Jag tycker om att umgås med den här människan och alltid när vi ses verkar han/hon tycka det med.
Men handlingar talar mer än ord.

Nu tänkte jag sova.

Imorgon ska jag nämligen fixa min tatuering! Känns bra iaf. :)

// Ronja

Kommentarer
Postat av: manda

Hoppas det blir snyggt !

2010-10-13 @ 19:41:52
URL: http://styleisthename.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0