Piss

Det här är en såndär dag då man inte klarar av att vara i sitt eget skinn.
Det känns som om jag vill springa men jag vet att jag inte kan springa ifrån mig själv.
I mina tankar slår jag på mig själv för jag vet att jag betett mig illa.
Kanske sårat folk jag verkligen inte vill såra...

Det här är bara en dag av mitt liv. En dag då jag mår dåligt och ångrar det jag gjort.
Men måste ta konsekvenserna för det jag gjort.
Om ett år kommer den här dagen kanske inte göra så ont... men nu....


Så onödigt.
Så sjukt onödigt.

Finns det nåt pris för den som är bäst på att förstöra för sig själv?
Ja.. då är det priset mitt nu.

Vad ska jag göra? Jag kan ju inte få det ogjort.

Det enda jag kan göra är väl att be om förlåtelse.


Förlåt.

// Ronja




Kommentarer
Postat av: Andreas

<3

2010-11-29 @ 13:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0