Hellooo you!

Nu är jag sjuk igen.... :(
Behöver jag ens skriva hur less jag är på det?
Hade svårt att somna igår för tt jag hostade så mycket. Kul...
Skulle ha spelat innebandy idag men jag måste försöka bli frisk. Inte anstränga mig för mycket.

Ikväll har jag tagit det väldigt lugnt iaf. Kollat tv och redigerat bilder.
Det kan jag förresten sitta med i flera timmar.
Det är så roligt att skapa! Kul när man blir nöjd över bilder man tagit och redigerat med :)

I lördags hämtade jag min Iphone! :)
Tråkiga är att jag ju inte kan använda den än.
Numret blir inte porterat förns på torsdag :/

I lördags natt när vi var påväg hem från Hugo så mötte vi en ganska komisk typ.
En hög, norsk, dvärg!
Först var det lite komiskt att vi mötte en dvärg (inte så ofta man gör det)
När han sedan stannade oss för att fråga om vi visste vart hans hotell låg så förstod vi knappt vad han sa eftersom han var norsk och väldigt full/hög.
När vi stod där och skulle förklara för honom så drar han fram en JOINT!
(Kan ju inte veta helt säkert men det såg väldigt mycket ut som det iaf.)
Haha det var först efteråt som jag insåg hur skrattretande hela grejen var.

Nu tänkte jag försöka sova och finta mig igenom mina hostattacker.
Love it....... Or do I?


Här är en av alla bilder jag redigerat idag.

// Ronja

Kommentarer
Postat av: amanda

Damn! snygg tjej

2010-11-17 @ 21:10:21
URL: http://styleisthename.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0