Halloween

Nu har jag inte skrivit på ett tag. Jag hade faktiskt börjat med ett inlägg som handlade om Halloween men blev aldrig klar med det :P
Halloween var riktigt kul iaf!
Vi var 8 pers som hade klätt ut oss till mekaniker. Men för att det skulle bli lite läskigt så använde vi teaterblod så vi blev mördande mekaniker :P
Vi fixade oss hos Jennie och självklart blev vi sena till halloweenfesten hos Nina. Det berodde ju endel på att en av killarna glömde sitt leg hemma så de fick åka tillbaka och hämta det i Ödeshög.
Väl hos Nina var det massa annat utklätt folk. Det var kul. Blev massa korttagande med :)
Vi drog till Hugo runt 22-23. Vi trodde att det skulle vara baouta kö även för dem som hade förköp men det vara bara att gå rakt in :)
Det var jättekul att så många hade klätt ut sig! Älskar halloween eftersom även de "tråkiga" tycker att det är okej att klä ut sig. Man är mer töntig om man inte klär ut sig. Samtidigt tycker jag att det är skitläskigt att inte se vilka människor är! :O

Här är lite bilder från Halloween

hallo
wee
Lägg märket till hur glada alla mördare verkar. (förutom jag då :P )
jan o ja
Haha helt plötslig satt ja på Jans axlar. Jag har inte suttit på nåns axlar sen jag var typ.. 7 :P
bord
Haha skön bild!
haha
Haha! Också skön bild!


Jag: Men kom igen! Se lite läskiga ut nu!
Resultatet......
Åh!

// Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0