BRATISLAVA!

Idag har jag varit hemma från jobbet. Sov kanske 2-3 hela timmar inatt för att jag hostade hela natten. SKOJ!
Så idag har jag tagit det luugnt. Varit nere på apoteket och hämtat min hostmedicin.
Hon i kassan på apoteket sa "Den här kommer att göra dig lite....dåsig.. så du vet det"
Haha ja.. och nu har jag tagit den och ja.. jag är lite dåsig. :P Och darrig.. hmm.
KarroFoten kom hit förut med för att pigga upp mig.
När vi sitter och snackar så utbrister hon plötsligt
"BRATISLAVA! Vi borde ¨åka till Bratislava över nyår!"
Mitt gensvar: "EH..... Var ligger Bratislava? Det låter som ett efternamn.. Är det inte det.. Heter inte nån så?"

Haha... Så nu är KarroFoten ASPEPP på att åka till BRAAtislava över nyår. Herregud.. Hon sitter nästan och hoppar.
(Skriver KarroFoten eftersom hon alltid hetat Karro för mig men har ändrat namn till Fotini och jag försöker vänja mig av med Karro :P)

Så vi får väl se. Jag har inga planer inför nyår.
Och en tur och retur kostade visst ca 300-400 spänn. Så det är ju som att åka en resa till Sthlm.

Haha KarroFoten är inne på sin sista snusdosa och hon har bara 20kr kvar.
Hon har ju också fått för sig att hon sk bokstavera vissa ord som t.ex.:
"Det ser ut som en B O M B hemma hos mig"
"Hon kanske inte har fått sig K U K på länge"
"Det är O K med mig"
Så förut sa hon "Jag har bara en snusdosa kvar.... Jag kommer att D Ö D innan vi får pengar"
Jag: ".......Död? Du kommer att död?"
Hahaha... ja vi är lite flummiga här kanske :P
Och jag känner mig smått påverkad (Y)
Kommer bli kul på jobbet imorgon! :P

Nu sitter vi och lyssnar på Westlife......
"Jo men Westlife är ju bra!"
Sa KarroFoten och fräste på det på Spotify. Hårdrocktjejen har talat... haha

Nu ska vi se Eurotrip och peppa inför BRATISLAVA!

// Ronja


Bild från i Februari i år på mig och KarroFoten!
Bratislava mina vänner. Bratislava...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0