Ett inlägg från nya lägenheten.

Nu har jag lyckats snylta lite internet så nu ska jag skriva ett inlägg om flytt och allt! :)

Flytten i söndags gick bra. Snabbt och smidigt och vi var några stycken som hjälptes åt.
Tyvärr glömde jag några saker hos mor men de är här nu :)

Just nu bor jag bland en massa kartonger och soppsäckar (som kläderna ligger i) men det går frammåt!
Idag har jag varit hemma från jobbet med pga. att jag är förkyld så nu har jag fått upp lite till.

Min lägenhet är supermysig med högt i tak och stora fönster som man kan sitta i :)

Igår blev jag fotad klockan 22 på kvällen nere i hamnen i bara klänning. Det gjorde nog inte så min förkyldning blev bättre. Men men det är sånt man får ta. Hoppas bara nu att det blev lite bra bilder. Var lite problem med kameran.

Påtal om kamera så vill jag ha en Canon EOS 500D helst igår!
Måste beställa en snart!

I morgon skulle jag egentligen åkt in till Lkpg och träffat E men eftersom han inte vill bli smittad av mig så blir det en annan gång. Så vi får se vad som händer imorgon. Jag hoppas iaf. på att min förkylning ska vara bättre då.

På lördag bli det först Tranås för att kolla på balen och sen blir det grillning här i Norrköping med folk från jobbet :) Men alla som vill får komma. Så säg till om ni blir sugna!

Nu ska jag nog ta och plocka lite till i mina grejer.

//Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0