Nkpg

Chaa chaa Ronja-gööörl hääär! (Skalis tvingade mig att skriva så :P)

Sitter och hänger i Skalis rum. Är här och firar min mor. Blev kladdkaka och grejer så känner sig lagom fet nu :P
Men jag ska ju skaffa gymkort när jag kommer hit så då blir det andra bullar. Eller.. det blir nog inte så mycket bullar. Men endel tränande och simmande hoppas jag på :)

Fick massage av Skalis innan, var asgött! Tydligen är jag helt stenhård och har massa muskelknutar. :/

Snart ska jag och mor gå ut med Karo. (Reyans hund)  Ska gå bort till min blivande lägenhet.
Imorgon flyttar jag in! :D Känns GÖTT! :)

Ikväll blir det en lugn kväll. Ska packa grejerna jag har hos mamma.
Behöver en lugn kväll. De senaste helgerna har inte varit de lugnaste direkt :P Men kul har jag haft iaf!

Chaaa chaaa! ;)

//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0