Mor på besök.

Idag kom min mor till mig efter jobbet och som alltid när hon är här så blir saker gjorda!

Satte upp spegeln, klockan, gardiner, vi sorterade i mina smycken och i mina lakan.

Alltid bra när hon kommer och hälsar på :)
Diskade gjorde hon med. Men jag lagade iaf. maten så nåt gjorde jag med. haha
Det börjar faktiskt likna ett hem här nu. Känns väldigt bra!

Nu väntar jag bara på att min garderob ska komma så jag kan få plats med alla mina kläder som ligger i säckar här. Den kommer antagligen komma den 29e så jag ser fram emot att ha ett säckfritt hem!

Ska försöka fixa tvn också. Eller en "ny" tv blir det nog.
Tar över mammas förra eftersom min inte fungerar så bra.
Men det är så mycket man behöver och vill ha.
Pengarna finns inte för de sakerna så då får man vara glad över det man har istället! :)
Det är så lätt att klaga och bli hemmablind. Inte se hur bra man har det.

Men jag har det bra!
Jag har en lägenhet i centrala Norrköping, ett jobb, mat, kläder (i överflöd) och allt jag behöver!
Man behöver faktiskt inte en fungerande tv. Inte ens en dator även om man känner sig rätt handikappad när den inte fungerar. Påtal om icke fungerande datorer så är min elkabel till datorn glapp så den dör lite då och då... Borde kanske köpa en ny men som sagt, inga pengar.


Höll på att få spelet på datorn i söndags. Den segade och vägrade sammarbeta. Då gäller det att tänka på annat så man inte gör nåt man ångrar senare. Så jag dammsög :P Dammsugaren fungerade ju iofs. inte heller så bra just då så efter att jag hade slitit med den så ringde jag en kompis som fick mig att tänka på annat. Tur det. haha

Nu borde jag gå och sova så jag kommer upp imorgon.
Imorse gick jag faktiskt upp 30min tidigare än jag brukar och det var väldigt gött att bara kunna glida omkring här hemma.
Så min plan är att det ska bli så imorgon med. Måste duscha imorgonbitti med så måste upp tidigare.
Eh.. jaja... Sov gott :)

/Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0