Lite text om saker och ting.

I onsdags hade vi i utbildningsgruppen fest.
Man kan kanske säga att vissa saker spårade ut lite och det blev lite missförstånd men det var en i regel kul kväll ändå.
Sen var det ju inte så roligt att jag fick föra min vän till ambulansen pga. att hennes ledband i knät hade hoppat ur led men ja som sagt.. kul kväll i övrigt.
De flest blev nog ganska snorfulla och sa och gjorde saker som de dagen efter kanske tycke var lite dumt men jag tror att det mesta är lugnt i gruppen nu. :)
Låter ju väldigt positivt när jag förklarar kvällen såhär haha

Idag är det meningen att jag ska åka till Linköping och ut till Lambohov för att festa med Sara och hennes grabbar. Men jag är så megaseg!
Trött och degig. Men samtidigt orkar jag inte sitta hemma i lägenheten :S
Så ska ta mig i kragen och åka och vara lite social.

Imorgon blir det nog lugnt förhoppningsvis. Iaf. på dagen. Har inget planerat inför imorgon faktiskt :O Helt fantastiskt :P
På söndag ska jag hänga med en kompiiizzzz.

Nu borde jag gå och göra mig iordning för att dra till Lkpg.. Jag vill inte... fast jag vill! Jag orkar inte! Fast jag kommer ju ha kul så jag måste rycka upp mig. Haha bra....

//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0