Idag var det också sommar!

Idag har mamma varit här igen. Vi fixade och grejade lite saker sen tog jag min kamera, tog på mig en klänning och vi drog till glasskiosken som ligger i mina kvarter. Köpte en glass och gick en promenad :) 
Det var så varmt! Helt fantastiskt! :D

SOMMAR! <3


Snart kommer lite bilder som jag tagit med min Canon. Har inte riktigt haft orken att lägga in bilderna på datorn än. Men de kommer. (Eh... jag har ju inte lagt ut några bilder från Israel än men de kanske dyker upp en vacker dag! Vem vet ;P)

Imorgon är det fredag. Dagarna och veckorna går så fruktansvärt fort! Nästa vecka är sista utbildningsveckan.
Fast vi ska inte ha utbildning då utan vi ska ta samtal men med "pågolvetstöd".
Vilket lär behövas!

Veckan efter det ska vi alltså börja jobba på riktigt och det känns väldigt skumt. Känns som om jag blivit proppad på info i flera veckor men när jag väl tänker på det så undrar jag: Vad kan jag?!
Det är så mycket svårare än vad man kan tro!
Kundtjäns = 6 veckors utbildning.
Fick en fråga av en vän för inte så längesen: "Jaha vadå? Vad lär ni er då då? Är det inte bara att svara på lite frågor som kunderna ställer."

Nej.. det är inte att "bara" svara på lite frågor som kunderna ställer.

Men jag hoppas att jag kommer kunna det mesta relativt snart!
Det är jobbigt att känna att man inte är säker på det man gör.

Nu kände jag hur dyngtrött jag är så det är bäst att gå och lägga sig.


GRATTIS till min fina vän Jennie som fyller 22 år idag!

jenniiee

Sunshine!



//Ronja

Kommentarer
Postat av: Cool KillE mJölBy

GRATTIS!!!

2010-05-20 @ 23:36:23
Postat av: jennie

tack!



=D

2010-05-21 @ 20:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0