Äventyr?

Jag borde sova. Men just nu sitter jag och känner mig helt busig! Och glad och äventyrslysten!
Det luktar liljekonvalj i min lägenhet för när jag kom hem hängde en bukett med liljekonvaljer på min dörr. De var från min mor och jag älskar doften av liljekonvaljer! Blir man sån här av den doften..? ...Lite vild. :P

Ikväll har jag tvättat och jag kan väl hålla med om att det inte var ett äventyr i sig men jag är nöjd med min tillvaro :) Idag var också första dagen då vi tog samtal inom alla olika områden vi har. Det gick bra!
Bara en lite småputt kund. Jag blev helt förvånad över hur sjukt trevlig jag är! Om jag ringde till kunftjänst så skulle jag vilja komma till mig! :D

Känner ni det i luften? Spänningen och äventyren som väntar? Det gör jag!

Livet är ett äventyr och jag är ute på upptäcktsfärd i dess djungel av känslor och händelser! (Vill du vara med?)



//Ronja

lilje

Foto: Ronja Johvallius



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0