BILDER

Sitter hemma hos mamma och segar.
Planen idag var att gå ner och fixa lite saker på stan och kolla om någon ville med på bio.
Men nje.. Planen sprack för jag diskade, dammsög och tog ett långt bad och klockan blev mycket och jag tyckte att det var kallt ute och ingen kunde följa med på bio. :/

Så nu sitter jag hos mor och skriver med folk på msn och tänkte snart laga mat och se film.
Men det kan kanske vara okej med tanke på hur jag har rest omkring.
En dag i veckan kan man vara själv och slappa.

Imorgon kommer Kajsa hit! :D Wihiie! Ska bli roligt att träffa henne igen!
Hon stannar ändå till måndag! Gött!

Här kommer lite bilder som jag ju lovat nu ett tag.

sthlm
Påväg till Stockholm!

puss
Jag och Polen pussades uppe i Stockholm!

or  na
Hejja Stockholm.

buffé
Buffé på Mosebacke!
tunnel
Fina teckningar jag hittade på tunnelbanan :P

EMO
Jag var på Emo-fest och gick in för det!

emo
Jag var på Emo-fest och gick in för det!

mw

ja o karr
Jag och Karsolita :)

tilda med hundar
Tilda med Ice och Flinga :)
flygare
Jag och Tilda flummar :P

snygg
Jag var snygg i lördags!

sachnygg
Såhär såg jag ut i lördags :)

jag o jennie
Jag och fina Jennie :)
mat hos rai
Jag och Jennie blev bjudna på mat hos Raimon och Skalis. :)

vatten
TUR att det går att gå genom tunneln i Mantorp!
Pappa fick köra runt och hämta mig på min sida för hela tunneln såg ut såhär.

Millie
Bild från igår när jag var och hälsade på Ella och Millie.
Millie fick blåbär i hela ansiktet. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0